Irriterad

Ett inlägg såhär kl 4 på natten.
Jag är bara så irriterad! Vad vill människor?
Jag är så trött på folk. Först är det en sak, sen är det en annan sak.
Man vill väl bara vara glad, lycklig?
Och varför kan det inte bara vara lätt att dra härifrån? För tydligen så är det inte det.
Varför måste jag älska mitt jobb så mycket? Det är helt underbart, kan inte ens tänka mig att vara utan det.
Men när jag tänker efter så önskar jag att jag inte gillade det. Då hade det nog varit lättare att flytta.
Det är så ingrott här så att jag får panik. Människor kan inte tänka klart.
Jag hör inte hemma här. Det känns långa vägar. Och jag VILL inte.
Ändå har jag problem, ändå har jag så svårt för att lämna.
Vad fasiken gör man? Jag hör inte hemma här! Dra mig härifrån

Det är som om jag faller emellen.
Som om jag inte är på riktigt, men heller inte på låtsas.
Som flugan mellan fönsterrutorna.
Den lever. Den ser världen på andra sidan rutan, men den kan inte lämna det lilla utrymmet mellan glasen.
Hela tiden söker den vägen ut.
Hela tiden har den en längtan att få vara på riktigt.

Kommentarer
Postat av: fia

Jag älskar dig min finaste <3 vet inte vad jag skulle göra om du flytta härifrån :(:(

2011-11-19 @ 09:37:41
Postat av: fia

men förstår hur du känner! vill att du ska vara lycklig! <3

2011-11-19 @ 10:40:09
Postat av: ninni

jag älskar dig mer än allt annat på denna jord! Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig i min närhet!

<3<3

2011-11-19 @ 10:59:57
URL: http://joosefines.blogspot.com/
Postat av: Sarii

:/ jag älskar er också, otroligt mycket!

Vill aldrig vara utan er mina hjärtan.

Tack för att ni är ni. <3

2011-11-19 @ 15:18:03
URL: http://ssarahlarsson.blogg.se/
Postat av: Louise

förstår din känsla där, jag önska också man bara kunde dra.

Men skruttan, du ska göra de som du tror att du mår bäst av. Vill du flytta och tror att de blir bättre så våga göra de, och skulle de visa sig att de inte är som du trodde så är de ju bara att komma tillbaka. Alla på dagis älskar ju dig som de verkar så de står säkert kvar och väntar på dig :)



Men usch, som jag har berättat för dig innan, ett liv här uppe utan dig kommer inte funka. Drar du så tar du fan med mig och michael också!! Vi kan ju inte klara oss utan dig! Jag klara ju förfan inte en vecka utan dig mitt hjärta :/

Men vill att du ska vara lycklig, vill ditt bästa.

Jag hade ju samma k'nsla n'r jag drog ifrån vellinge, och man står inte ut tillsist, de är ju bara sanningen tyvärr. Önska jag kunde göra något för dig så de blev lättare!



Jag älskar dig min Bästa vän någonsin! <3

(ojoj nu blev de lite långt va? xD)

2011-11-19 @ 15:30:31
Postat av: Sarii

Jag antar att det inte är någon idè att flytta förens jag orkar börja plugga igen. Efter nyår någon gång kanske. Vad ska jag annars göra liksom.

Ja, synd bara att man har mycket man inte vill lämna.

Men ibland så måste man ju.



Ja, du och Micke ska med. Det måste ni.

Jag älskar dig bästa!! <3

2011-11-19 @ 16:21:13
URL: http://ssarahlarsson.blogg.se/
Postat av: kristin

Vilka tankar du har, usch!



Men vafan, dra här i från om du känner så. Varför ska man stanna någonstans där man inte finner lycka? Vad är det då som ger en "livslust"? Jo, man tror att det ska bli bättre och det kan det bli. Det blir vad man gör det till, brukar man säga.



Vi flyttar till ett helt nytt och okänt ställe så får folk ta oss för dom vi är!



<3

2011-11-22 @ 23:17:20
URL: http://xsisser.blogg.se/
Postat av: Sarii

Ja, jag ska ju det så småningom.

Men det är inte så jäkla lätt som det verkar.

Är mycket som håller mig kvar. Jobb, vänner, mamma.

Jag har halva livet här och andra halvan av livet i Skåne.

Som jag skrev i en tidigare kommentar; måste försöka samla ork till att börja plugga igen innan jag kan flytta.

Men som jag själv har planerat nu så flyttar jag efter Nyår någon gång :)



Hehe, ja, det skulle vara fantastiskt va! ;)

<3

2011-11-23 @ 22:18:36
URL: http://ssarahlarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan inte ens föreställa mig hur de känns att ha halva ens liv/familj på ett ställe och andra halvan på ett annat, förstår att de måste vara grymt jobbigt. De enda jag vill är att du ska må bra Sarah, så om du mår bra av att vara i skåne så är de klart att du ska flytta dit, du kan ju som sagt alltid komma tillbaka! Kommer sakna dig grymt mkt om du flyttar, men finns ju telefoner ;) och jag vet att vår vänskap inte kommer ta slut för att du flyttar, jag kommer alltid finna för dig! min bästa och fina vän! <3

2011-11-25 @ 12:45:23
Postat av: Sarii

Ja, det är det.

Och jag trivs så jävkla bra på jobbet också.

Nog för att jag bara är vikarie, men jag får ju jobba mycket.

Jag vill verkligen vara där. Jag är helt lycklig där. Jag vill inte ens tänka mig att inte vara där! Bara tanken gör mig ledsen.

Det är bland det värsta.



Jag är så jäkla kluven, önskar bara att allt kunde lösa sig av sig själv, men det gör det ju inte..

Men det blir väl bra tillslut det också.

Jag älskar dig världens bästa Fia!

Vad som än händer kommer du aldrig att förlora mig. <3

2011-11-30 @ 07:53:02
URL: http://ssarahlarsson.blogg.se/
Postat av: Paps

Kom då! :) Och ta alla med dig.

2012-01-09 @ 10:03:53
URL: http://www.genthlarsson.com
Postat av: Sarii

Ja, vi måste försöka övertala dom andra också! <3

2012-01-16 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0