Helgen osv.

Tänkte berätta lite om helgen.
I fredags hade Fia och Tim inflyttningsfest. Hade jättekul! :)
I lördags hade jag inte alls mycket för mig. På kvällen blev det filmtime och gurka och dippa med Carro.
Vi tittade på Walk The Line. Superbra film.
Igår (söndags), så åkte jag, Louise, Micke och Carro och tittade på handbollsmatch.
Sen åkte vi hem till Louise och Micke och spelade kort.
Sen vidare hem till Peter för att äta mat och titta på film :) riktigt mysigt.
Så jag har haft en grymt bra helg.

Idag är jag ledig, åker nog och gymmar med Louise och Micke senare.
Resten av veckan ska jag jobba. Awesome!


Irriterad på mig själv också. Men det är inte alltid lätt att göra som man tänkt sig.
Nu antar jag att jag får vänta och se hur allting blir.
Egentligen tycker jag att jag har väntat tillräckligt, men.



How are you supposed to get over someone who's always around?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0