Finbesök ifrån Skåne

Idag har jag varit i skolan, för första gången på två veckor. (jobbat dom två senaste veckorna nämnligen)
Herrejösses vad trött jag var. Jag och Melinda åkte hem med en buss kl 12.35.
När jag kom hem la jag mig framför tv:n och sov. Och nu sitter jag här och väntar på mat.
Inte så händelserik dag måste jag säga.

Louises mamma har kommit ifrån Skåne till Dalarna idag.
Så får se om dom kommer hit på en kopp kaffe senare :)
Och kl 20.00 ska jag bänka mig framför Idol. Riktigt spännande nu när det är kvalvecka.
Imorgon är det jobb som gäller, likaså fredag.
Imorgon kommer även älskade Paps hit ifrån Skåne, wonderful! <3


You used to shine so bright, but I watched all of it fade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0